Bila rasa itu datang menyapa..
Ku cuba himpun segala kekuatan yg ada..
Agar bisa ku hapus rasa itu..
Meskipun ku mengerti ia sgt mustahil..
Ku pinta padaNYA agar DIA sentiasa mengiringi langkah ini
Kerana ku sedar,tanpaNYA aku x mampu utk menghadapinya..

Bila rasa itu menyapa lg..
Ku tahu hati ini sedang diuji..
Ku tahu aku sedang diawasiNYA..
Ku tahu bahawa aku xpernah keseorangan..
Kerana aku terlalu yakin dan percaya..
DIA bersamaku dan mendengar segala rintihan hati ini..
Meskipun tanpa suara..tiada kata..
Hanya DIA yg memahami..

Bila rasa itu datang menemani..
Kucuba pujuk hati ini..
Agar bisa diri memahami..
Kesabaran itu amat diperlukan..

Bila rasa itu membelenggu diri..
Kumohon padaNYA agar dikuatkan hati ini..
Agar dpt mengukir kembali kuntuman senyum..
Biarpun pahit..
Namun, harus ku tempuhi jua..

ya ALLAH..
Mampukah hati ini tersenyum kembali??
Dapatkah aku sembunyikan segala rasa itu??

~~Pinjamkan daku sedikit kekuatan dariMU~~










0 comments:

Post a Comment

~cinta hati saya~

Daisypath Friendship tickers